Galimybė mokytis visą_gyvenimą
Informacinių technologijų kursai visiems gyvenimo atvejams.
Registruokis

Kaip lengvai surasti ir atidaryti reikalingą dokumentą

Neseniai naudotų Excel dokumentų sąrašas atsidaro spragtelėjus komandą File→Recent. Atsivėrusiame lange rasite du stulpelius: Recent Workbooks (neseniai naudotos Excel darbo knygos) ir Recent Places (neseniai naudoti aplankai).

Kiek šiame sąraše matysite failų, nustatoma meniu punkte File, pasirinkus komandą Options→Advanced. Atsivėrusiame lange, punkte Display, šalia Show this number of Recent Documents nurodoma, kiek rodyti neseniai naudotų failų. Kaipgi padaryti, kad dokumentas nepabėgtų iš sąrašo? Spragtelkite pelyte ženkliuką esantį šalia failo pavadinimo.
Ženkliukas pasikeis į  ir dokumentas bus sąraše iki tol, kol jūs nepadarysite atvirkštinio veiksmo.

← Pavyzdys dokumentų, esančių pastoviame sąraše.

Jeigu dirbate su Windows 7 operacine sistema, prisegimo operaciją galite atlikti ir su programomis, esančiomis startiniame meniu. Dažnai naudojama programa nuolat rodoma startinio meniu kairiajame stulpelyje. Tokia programa turi failų, su kuriais buvo neseniai dirbama, sąrašą (Recent).

Jeigu ne taip dažnai naudojatės Excel, kad jis būtų rodomas startinio meniu kairėje pusėje, jums reiktų susirasti Excel piktogramą startiniame meniu ir spragtelėjus pelės dešiniu mygtuku atsiradusiame kontekstiniame meniu išrinkti komandą Pin to Start Menu.